ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

جستجو برای یافتن سها رضانژاد متوقف شد | تور گردشگری مجرم است + فیلم

  • کد خبر: ۳۴۹۳۰
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
  • ۳
جستجو برای یافتن سها رضانژاد متوقف شد | تور گردشگری مجرم است + فیلم
فرماندار کردکوی از پایان عملیات جستجوی «سها رضانژاد» دختر ۲۷ ساله طبیعت‌گرد که هفته گذشته در ارتفاعات جهان‌نما در استان گلستان گم شده بود خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم قدمنان اظهار کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کردکوی در خصوص آخرین تصمیم گیری برای عملیات جستجوی «سها رضانژاد» تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه پایان عملیات عمومی جستجوی کوهنورد گمشده در جهان نما اعلام شد، اما این به معنای پایان مأموریت نیست.
 

جستجو برای یافتن سها رضانژاد باید با مجوز باشد


قدمنان ادامه داد: به دلیل اینکه ممکن بود عده‌ای خودسرانه برای جستجو به منطقه وارد شوند و سوءاستفاده‌هایی شود از شنبه به بعد کسی بدون مجوز ستاد بحران شهرستان اجازه جستجو را ندارد.

وی بیان کرد: اگر کسی قصد ورود به منطقه را دارد ابتدا باید از ستاد مدیریت بحران مجوز گرفته و سپس با مدیریت هلال احمر، نیروی انتظامی، منابع طبیعی و محیط زیست کار خود را انجام دهد.

قدمنان با بیان اینکه اکثر نقاط احتمالی توسط نیرو‌های امدادی جستجو شده است، گفت: دو نقطه از قلم افتاده که بزودی اکیپی برای این کار آماده و به محل مورد نظر اعزام می‌شوند و از سگ‌های تجسس و کوهنوردان و نیرو‌های دیگر استفاده خواهد شد.

فرماندار کردکوی اضافه کرد: اگر در این دو نقطه کوهنورد مفقود شده پیدا نشد، پایان عملیات را اعلام کرده و گزینه‌های دیگری که در دستور کار نیرو‌های انتظامی، امنیتی و ... است را ادامه می‌دهیم.
 

تور گردشگری که سها رضانژاد در آن بود مجرم است


وی بیان کرد: تور مورد نظر که سها رضانژاد با آن به منطقه سفر کرده مجرم است و حق آمدن به جهان نما را نداشته بنابراین هم شرکتی که مجوز داده و هم شرکت کنندگان در آن باید پاسخگو باشند.

روز جمعه (۲۰ تیرماه) گمشدگی «سها رضانژاد» دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به نیرو‌های امدادی و انتظامی گزارش شد.

این دختر همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود که از صبح جمعه مفقود شده و همه امکانات از جمله خودروی آفرود، پهپاد و ... برای یافتن وی بسیج شده اند.

این گروه در ارتفاعات کردکوی کمپ داشته که وی بعد از خروج از چادر دیگر برنگشته است.
 

سها رضانژاد کجاست؟

تعداد بازدید : 1494
 
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
9
دلم سوخت واقعا خیلی ناراحت شدم ایشالا که بزودی پیدا بشه چون منکه ازخبر پیداشدن هموطنم خیلی خوشحال میشم به امید اون لحظه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
4
انشالا که پیدا بشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->